5 kwi 2015

Serial Faking it!


Hej kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z notką o mijających świętach. W tym roku niestety nie obchodziłam Wielkanocy tak jak powinnam. A to dlatego, że od kilku dni jestem przykuta do łóżka i o niczym innym nie marzę jak tylko zasnąć i niczym się nie martwić. Ból głowy, katar i bolące gardło nie daje mi normalnie funkcjonować.
Poza tym chciałabym Wam polecić serial "Faking it".
Może w skrócie powiem Wam o co chodzi. Dwie dziewczyny w high school chciały stać się bardziej popularne, szczególnie ta jedna-Karma. Chciała też zwrócić uwagę pewnego najbardziej pożądanego chłopaka w całej szkole-geja. Wszystko jest tutaj pokazane w niecodzienny sposób. Obie dziewczyny postanawiają udawać lesbijki .. no i wszystko poszło by tak jak powinno gdyby jedna z nich-Amy nie zakochała się w drugiej-Karmie. No i tu się zaczyna całkowita mieszanka. Poznajemy przeróżnych bohaterów, a każdy z nich ma coś w sobie z tej "inności". To serial, który przedstawia społeczeństwo takie jakie mamy dzisiaj. Nie chcę za wiele zdradzać, więc po prostu polecam serial, dla młodzieży, która na chwilę chce odskoczyć od normalności i znaleźć w fantastycznym świecie jaki przedstawia nam Faking it.









2 komentarze:

  1. Ja kiedyś byłam chora w Wielkanoc ale przynajmniej dzięki temu mogłam jeść co chwilę a i tak byłam głodna. <3
    Serial typowy dla XXI wieku, nic specjalnego.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń