1 cze 2016

Moja przemiana ABS-szczera prawda

Hei kochani!

Przedstawiam wam mój brzuch, który był ćwiczony codziennie z Melb przez 3 miesiace(?) a potem to już jak się przypomniało :D 




A terazz… 





Przede wszystkim zacznijmy od tego co wiadome, ale powtórzę 70% dieta 30% trening.

Jeżeli masz bardzo zatłuszczone ciało, możesz dalej katować się ćwiczeniami typowymi na brzuch, ale efektu nie będzie. Najpierw radziłabym skupić się również na treningach tlenowych, cardio, aeroby itd., które pomogą wam spalić zbędną tkankę tłuszczową i do tego dodać ćwiczenia na brzuch. Odradzam kobietom wszelkie na tzw. skosy, ponieważ poszerzają naszą talię. No i najważniejsze trzymanie czystej michy:) (odpowiednia dieta). 

Kolejny aspekt to fakt, że osobom szczuplejszym będzie łatwiej 'wyrzeźbić' abs, bo logicznie mają mniej tkanki tłuszczowej.
WNIOSEK? -> Zacznij od zredukowania zbędnej tkanki tłuszczowej.

Ile razy trenować tę partię mięśni?
Najlepiej od 2-5 razy w tyg. Dlaczego taki przedział? Brzuch i tak pracuje w wielu ćwiczeniach wielostawowych, przysiadach, przyciąganiach. Poza tym dość szybko się regeneruje.

Czego warto przestrzegać:
-odpowiednia ilość płynów w ciągu dnia
-regularne posiłki
-n i e trenuj codziennie tej partii mięśni, bo twój brzuch również potrzebuje czasu na regeneracje
-unikaj gazowanych napoi, nawet tych zero (powodują wzdęcia, jeszcze bardziej chce ci się pić po nich, zwiększają wydzielanie soków trawiennych przez co szybciej robisz się głodna itd:)
-zmieniaj ćwiczenia (!) --> twój organizm bardzo szybko adaptuje się do poszczególnych ćwiczeń i po pewnym czasie nie będzie już tak reagował jak na początku. Dlatego nie warto robić wyzwań 100 brzuszków dziennie.

Duża liczba powtórzeń mnłe obciążenie vs mała liczba powtórzeń duże obciążenie? 
Nie ma dokładnych badań przeprowadzonych, który z tych treningów daje lepsze efekty, zdaniem Akopa Szostaka jak i moją najlepiej przeplatać obie wersje by za każdym razem zaszokować organizm:)

Jak ja ćwiczę?
Brzuch trenuje 4 razy w tygodniu. Robię 3 serie łączone po 20 powtorzeń. Jak mam ochotę to robię jeszcze czwartą serie.
Ćwiczenia wymyślam sama, przykładowo allachy 20x + wznosy nóg do góry 20x+spięcia leżac na ławce skośnej 20x


Panowie! 6pack,8pack,10pack?
Otóż ilość kostek, które pojawią się na twoim brzuchu zależy od czynników genetycznych! Wiedziałeś?:p








11 komentarzy:

  1. Naprawdę wielka zmiana,ja ćwiczę z Ewą Chodakowską :) Ćwiczę bo chcę mieć kondycje,uwielbiam sport i siatkówkę dlatego też zdrowie najważniejsze!Super,gratuluję ci♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaki brzuch <3 Gratuluję! :)
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :)

    http://photographybyweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega zazdroszczę ciała *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę ciała ;) http://paulaparszewska.blogspot.com/ zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzuch masz super sama pracuje nad takim możesz zobaczyć moją przemianę na moim blogu ,a Twoja jest super i zazdroszczę , gratulacje

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawostka o 6paku byla mi nieznana :o.
    Mega ciekawy post ;) i cudny brzuszek.
    Dokladnie abs robi sie w kuchni :)


    http://awesomebymyself.blogspot.co.uk/2016/05/zakwasy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka inspiracja po kilku dniach leniuchowania. Dziękuję. Gratuluje i zazdroszczę <3

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś żyłam w przekoananiu, że zrobię sobie moje upragnione kreski na brzuchu samymi treningami z MelB. Od jakiegoś czasu zaczęłam robić godzinne cardio i skupiłam się na diecie. Może nie mam diety rozpisanej co i kiedy jeść, bo aż tak się na tym nie znam, odłożyłam słodycze i wszystko to, co jest fu hahahahh. Mam nadzieję, że moim domowym sposobem i z pomoca osób takich jak ty dam radę :)

    http://weronika-hejman.blgspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo konkretny post. Też ćwiczyłąm z Melb, ale od jakiegoś czasu chodzę na siłownię i jest dużo lepiej :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początku ćwiczyłam z aplikacją na telefonie jakiś tydzień, i widziałam efekty na moich pośladkach oraz brzuchu, ale od jakiegoś czasu pompuje z Mal B. i efekty są jeszcze lepsze. Jej treningi na pośladki mijają w mgnieniu oka, natomiast brzuch daje wycisk, ale po skończeniu ćwiczeń jest satysfakcja.
    Nie umiem jednak wprowadzić do tego trybu życia diety, masa słodyczy itd. Nie przeszkadza mi to w sumie.
    Super wpis!
    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Masz świetny brzuch, pozazdrościć :) Ja niestety nie mogę się zmotywować do działania, ale kto wie, może kiedyś taki brzuszek będę posiadać :P

    http://flawlessgold.blogspot.com/2016/06/naked-3-pierwsze-wrażenie.html

    OdpowiedzUsuń