21 lut 2015

Something about me

Cześć kochani! 

Wkoncu po długim zastanawianiu się postanowiłam założyć bloga. Powód? Nie ma konkretnej przyczyny, chociaż wpłynęło na to kilka czynników. Jednym z nich jest fakt, że bardzo lubię pisać, przerabiać zdjęcia, udzielać się w różnych portalach społecznościowych i dzielić się swoją opinią na dany temat. Możecie z tego wywnioskować, że blog będzie o wszystkim. 

Przejdźmy teraz do mnie:

Nazywam się Gosia Białczyk i chodzę do 3 klasy gimnazjum. Rocznikowo mam 16 lat. Urodziłam się w Poznaniu, ale mieszkam od małego w Gnieźnie. Mój wzrost to 167/168 cm, a o wagę to sie kobiety nie pyta.. 
Mam starsza siostrę Kasie (18 l.) i przyrodniego brata po 40. Tak wiem, wielka różnica wiekowa, ale to dla nas nie problem żeby sie dogadać:) Mam wspaniałych rodziców i niestety tylko jedną babcie mieszkającą w Bydgoszczy, czyli dość daleko. W domu mam jednego psa-Bellę. Rasa? Border collie.
Po gimnazjum muszę wybrać się do liceum. Tylko bardzo dobrym pytaniem jest gdzie? 
W większości moi znajomi powybierali już szkoły i profile, ja jednak ciągle zastanawiam się co w życiu pragnę osiągnąć, kim być. Myślę jednak, że ten temat mogę rozwinąć kiedy indziej.
Moje zainteresowania to przede wszystkim aktorstwo, sport i psychologia.
Kiedyś trenowałam karate i to dość długo.. Mało jednak pamiętam z technik walki. W młodości nie zabrakło też nauki pływania, co uważam za bardzo potrzebne, jednak do dzisiaj nienawidzę pływać. Dlaczego? Jestem wieczny zmarzluch;) 
Czy lubię gotować? Bardzo, ale gorzej ze znalezieniem na to czasu. 

Może kilka faktów o mnie teraz 

1. Mam słomiany zapał, potrafię robić coś za dziesięciu jednak jak znudzi mi się to jestem w stanie przerwać czynność i juz do niej nie powrócić:) 
2. Mam dziwne poczucie humoru
3. Kocham zwierzęta od małego
4. Kiedyś jeździłam konno
5. Znak zodiaku byk :)
6. Denerwuje się kiedy za długo siedzę i nic nie robie
7. Jestem śpiochem jednak w czasie szkoły potrafię wstawać o 4
8. Nigdy nie miałam chłopaka nigdy
9. Mam krucjatę na rok (czyli że nie pije) 
10. Jestem przewodnicząca gimnazjum, do którego uczęszczam 

Moje konto na instagramie 
@gosia32136617





Jakieś pytania ? ---->  ask.fm/gosiabialczyk


A tu mix moich zdjeć :) 














Piszcie w komentarzach wasze uwagi i pomysły na posty! 







3 komentarze:

  1. Gosiu, witamy w blogosferze! :-) super początek :-) świetne fotki, buziaki
    Moze obs? zacznij i daj u mnie znać:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Zdjęcia zarówno jak blog .
    Zapraszam do mnie -->https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gWFIU_orSms

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny blog Gratuluję ! <3
    Co powiesz na wspólną obserwacje (na bloggerze )
    Jeśli tak zacznij i poinformuj mnie !

    OdpowiedzUsuń