25 lut 2015

Trendy wiosna-lato 2015

Cześć kochani!

Pisze ten post już trzeci raz. Nie wiem czy to pech, ale jak skończę zawsze w jakiś sposób usunę przypadkiem.. Tyle pracy, a szkoda. No nic, dobrze, że pisanie sprawia mi przyjemność i jedynie znudzona jestem pisaniem kilka razy w sumie tego samego, ale nie narzekamy tylko do tematu:)
Za niecały miesiąc mamy wiosnę. Już nie mogę się doczekać! Chyba każdemu z nas ciążą grube i ciepłe kurtki, a chciałby zamienić je na coś lżejszego i przyjemniejszego. Co przyniesie nam nowy sezon? Przekonajmy się sami. Oto kilka moich propozycji i uwag:) 


KOLORY

Pastele to nowy hit. Sorbertowe odcienie nadają ton w tym sezonie. Jednolity kolor od stóp dogłów okazuje się strzałem w dziesiątke. Osobiście jestem bardzo pozytywnie nastawiona do nowego trendu, a wy ?





Świetnie prezentują się w tych barwach polskie gwiazdy:




Kolor ten opanował sklep New Look! Sama przymierzam się do kupna krótkiego kombinezonu. Bardzo praktyczny, bo i elegancki, ale też na wyjście ze znajomymi. A wy co sądzicie ? 





ZAMSZOWA SKÓRA 

Ten materiał stawia na naturalność. Chociaż w tym sezonie dołączyła mocna czerwień i błękit oraz zieleń. Robi się ciekawie. Mimo, że ten styl nie jest w moim guście to torebka firmy zara wpadła mi w oko. 


1.torebka workowa zara 2.top i spodniczka zara 3.botki zara 



KRATKA 

Popularny w latach 60. Wzór planuje w tym roku wielki come bank! Kojarzony głównie z elegancją, chętnie pojawia się w luźniejszym wydaniu. Wcześniej w mojej szafie znaleźć można było wszędzie bluzki, sweterki w paski. Czuje, że teraz coś sie zmieni. 
Pamietajmy o doborze odpowiedniej kraty! 
Osoby szczupłe powinny wybierać tą drobniejszą, a panie o bardziej kobiecych kształtach tą większą i grubszą, by zachować proporcje i równowagę :) 



1.blzuka Sheinside 2.sukienka z kontrastowym kołnierzykiem zara 3.sukienka zara 



MILITARNA ZIELEŃ 

Projektanci mówią, że zieleń w wersji eleganckiej to dobry wybór. Osobiście nie przepadam za kolorem zielonym, ale kto jak woli :) 

1.top New Look 2.kombinezon New Look 3. Marynarka New Look 



LOOK SPORTOWY

Jeden z moich ulubionych. Im luźniej tym bardziej cool. Ja stawiam na wygodę, a w tym stylu otrzymujemy ją w stu procentach! 


1.buty huarache nike (polecam!) 2. Bluzka Sheinside 3.dresy nike 




KWIATOWY WZÓR

Niby już był, a jednak ciagle króluje w świecie mody. Graficzny wzór nie jest juz przesadnie słodki, ale zyskał sporo na elegancji.




1.elegancka sukienka Sheinside 2.spodniczka Sheinside 3.etui iPhone Allegro



1.bluzka New Look 2.etui iPhone 6 New Look 3.sukienka New Look



Nie można zapomnieć o bluzkach polo, które sa bardzo praktyczne, a można je z łatwością znaleźć w każdym kolorze. Poza tym spódnice plisowane oraz krótkie spodenki koronkowe to nowy hit:)





1.spodnica zalando 2.bluzka polo Tommy Hilfiger 3.spodenki Allegro 


Ku mojemu zdziwieniu popularne stały sie także koszulowe sukienki :) rozne rodzaje mozna znaleźć w sklepie New Look 



To tyle ode mnie na dzisiejszy wieczór. Spokojnej nocy kochani:) 









2 komentarze:

  1. Świetne są Hurarche! Idealnie w moim stylu :) Co do tych kolorów, to ja jak na razie stawiam na czerń. Ale może się przekonam.

    NATFORART click

    OdpowiedzUsuń
  2. też się nie mogę doczekać tej wiosny wreszcie nie będę musiała się ubierać w te wszystkie kurtki i bluzy
    mój ulubiony to też look sportowy !
    mój blog♥

    OdpowiedzUsuń