23 maj 2016

Moje nowe życie-wracam!


Hej kochani!

Ostatnio się nie odzywałam, ponieważ uległam chyba presji społeczeństwa, dla której prowadzenie bloga to po prostu bezsens. Jak dla mnie to wielkie wyzwanie pogodzić sport, naukę, czytanie, bloga, gotowanie (tak, trochę pudełkowe jedzenie mi czasu zajmuje:)
Chyba za bardzo chciałam wszystko idealnie, zdjęcia jak najlepszej jakości, sam szablon bloga, treści, notatki..i nagle się pogubiłam i zapomniałam ile frajdy dawało mi samo pisanie, nie dla kogoś, ale dla siebie.
Tak, więc wracam pełna motywacji do dalszego działania z obranymi celami, do których uparcie dążę. Codziennie zmagam się z przykrościami i przeciwnościami losu, (NIE treningami i dietą, które są dla mnie czystą przyjemnością), ale dobieraniem priorytetów w życiu.

Na czym skupię się głównie na blogu? 

Na motywacji, jedzeniu, zdrowym stylu życia, treningu-głównie siłowym, moim marzeniom!

To co do dzieła?



(ciuszki wake up and squat)


PS kolejna notka za 3 dni! 



9 komentarzy:

  1. Super masz figure ! Widać już efekty Twojej pracy :)

    https://memyselfandclothespl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się super:)
    Ślicznie wyglądasz i trzymam kciuki ze dojdziesz jeszcze dalej do tego co masz wymarzone:)
    Napewno wpadnę na kolejnego posta żeby się czegoś dowiedzieć :)
    Pozdrawiam!:*
    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  3. Z taką figurą to bym siedziała zadowolona na kanapie :D Chociaż... Z tą co mam na prawdę tez siedzę na kanapie :D Świetny post, moze zaraze się Twoją pozytywną energią i tez się za siebie wezmę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że to nie są słowa puszczone na wiatr i rzeczywiście wielki powrót do blogowania nastąpi :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie, cudownie wyglądasz! :) Czytałam sobie Twoje poprzednie posty z wyjazdu do Ameryki :D Świetne! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie, cudownie wyglądasz! :) Czytałam sobie Twoje poprzednie posty z wyjazdu do Ameryki :D Świetne! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że wróciłaś z nowymi pomysłami :)

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń