27 maj 2016

Trening bez treningu-Dostałam się na wojewódzkie!


Cześć kochani!

Dzisiaj notka o moim biegu na niecałe 1000 m, czyli nie mój dystans, nie moja dyscyplina.
Może zacznę od tego, że biegać ... nie biegam. Jedyne co można zaliczyć pod ten ruch to 20 minut orbitreka po treningu siłowym i 10 minut przed na bieżni.
Czasem w dzień nietreningowy przebiegnę się kawałek, spokojnym tempem, ale to tak rzadko, że praktycznie wcale :D
Jak już wiecie moją pasją jest trening siłowy-beztlenowy, a nie tlenowy.  Do prawdziwych biegów brakuje mi doświadczenia, treningu interwałowego i więcej wydolnościowych ćwiczeń.
Nie każdy sport idzie ze sobą w parze.
NIE TWIERDZĘ tu, że nie można biegać, ba oczywiście, że można, jednak każdy człowiek ma inne priorytety. Moim jest rozbudowanie sylwetki, kształtowanie jej i nabranie masy mięśniowej (nie spokojnie, nie będę gruba, masywna i potężna). W moim przypadku budowanie masy mięśniowej jest powolnym procesem (bo nie chodzi tu o to żeby zalać się tłuszczem, a potem redukować jak to niektórzy myślą), a treningi tlenowe, czy też interwałowe jeszcze bardziej spowolniłyby ten proces nabierania masy.
JEDNAK jestem mega zadowolona z siebie! Zajęłam 4 miejsce bez przygotowania, chociaż z początku biegłam pierwsza. Pierwsza szóstka zakwalifikowała się do etapu wojewódzkiego, w tym także i ja :D
Przedtreningowe śniadanie pięknie się złożyło, bo węglowodanowe!



Nie sądziłam, że taki bieg i wynik sprawi mi tyle przyjemności. Nie zrozumie tego nikt kto nie oddaje całego serca w swoją pasję. To taki mój mały sukces, który został przepłacony, ogromnym zaangażowaniem i poświęceniem:)
Także kochani ciśniemy dalej! I pamietajcie.. ja też często.. w sumie cały czas mam załamania, zastanawiam się czy warto, że jeszcze 2 lata by móc stanąć 5 minut na scenie i pokazać, co się wypracowało. Niektórzy rezygnują zanim zaczną, dla nich to za długo, a ja po prostu sobie obiecałam, że cokolwiek się stanie, nie przestanę walczyć.
Bo tak na prawdę to w przeciągu tygodnia 5h 20 minut tylko 5 h 20 min jakie spędzam na siłowni-razem z rozgrzewką, rozbieganiem końcowym. A co ma 5h 20 minut do 168h w tyg?  Niech się dzieje co ma się dziać. Ja działam dalej!












5 komentarzy:

  1. o świetne:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu czekałam na takie posty! Nawet nie wiesz, jak bardzo lubię oglądać tego typu snapy jak twój i czytać takie blogi. Jesteś kolejną moją inspiracją <3 A co do biegania, ja zawsze się mega stresuje przed każdym biegiem na ocene na Wf. Ostatni taki mieliśmy we wtorek. Akurat nie było dwóch dobrych dziewczyn i gdzies tam podświadomie wiedziałam, że jestem najlepsza, chociaż naprawdę żle się czułam z tą myślą. I kiedy wystartowałyśmy biegłam pierwsza równo z koleżanką po pierwszym kółku, pani krzyczała do nas, że w tamtym roku średni czas był lepszy. Powiedziałam sobie, że " oooo niee nie ma opcji. Od tego roku wzięłam się za siebie i nie może być tak że ubiegłoroczna klucha Weronika mogła mieć lepszy czas". Włączył mi się taki motorek, że odstawiłam dziewczyny na 20s. Ale to nie jest ważne. Kiedy przybiegłam do mety pani powiedziała do mnie" Jedyna mnie nie zawiodłaś" i dzięki tym słowom mam taką motywację do ćwiczeń, jak nigdy. Jeszcze raz dziękuję za taki blog i za całą masę snapów z siłki :) Pozdrawiam <3

    http://weronika-hejman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kochane! Na prawdę dziękuje, ja ciągle w tym siedzę, ale można zauważyć, że chyba tych snapów kiedyś było więcej, a teraz mniej bo wlasnie moje 'przyjaciolki' tak jakby tego hmm nie akceptuja i uwazaja ze za duzo tego, I chcialam o tym napisac tez notke o mojej przemianie gdzie zdjecia przed i po, ale chyba jeszscze nie mam odwagi bo zmiana jest drastyczna, tzn historia zmiany serio :D
      Ale jeszcze raz dziekuje!! mega motywacja do daleszego pisaniaa <3

      Usuń
  3. Mmm smakowicie wygląda :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Ja przez jakiś czas biegałam, ale szybko się poddałam ;/
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń