3 mar 2015

Modowe MUST HAVE from choies&sheinside

Hej kochani!

Jak mijają wam szkolne dni? Ja obecnie chodzę do szkoły od poniedziałku, ponieważ tak wypadło mi koniec ferii. Poza tym za 4 dni weekend, a później rekolekcje. Żyć nie umierać nieprawdaż?
Jednak nie ma w tym nic aż tak pozytywnego, bo zaległe sprawdziany, przekładane kartkówki ciągną się bez końca...
A teraz do rzeczy. Przedstawię wam kilka według mnie godnych polecenia ciuchów firmy CHOIES. 




A teraz coś z firmy Sheinside :)





Jak podobają wam się? Co wy byście założyli na cieplejsze dni?:) 










4 komentarze:

  1. Podobają mi się bardzo ,ale nie ma linków do strony gdzie się znajdują i ile kosztują ;/
    Zapraszam na urodzinowy konkurs z Sheinside do wygrania 50$!
    http://xcarli3x.blogspot.com/2015/03/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlpsza według mnie ostatnia stylizacja :) Nie zostawiam ci linka jak inni :) jak będziesz zainteresowana to wejdziesz poprostu na mój profil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci fajnie, ze masz wolne!:) A ja zajęcia na studiach...Gdy w Prafii byly rekolekcje to musiałam po prostu na nie wieczorem isc, gdy wrocilam..
    Ale super ubrania! Sheinside ma super styl ;)
    odkrywajzalicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjj! przygarnęłabym całe pierwsze zestawienie i jeszcze kilka rzeczy od Sheinside :3

    OdpowiedzUsuń